Introductie

Met dit blog zal ik vrienden, familie en eventuele andere geïnteresseerden op de hoogte houden van mijn vorderingen tijdens mijn fietstocht van Den Haag naar Rome, en natuurlijk ook over de voorbereidingen daarvan. Dit blog lijkt me leuke manier om verslag te leggen van mijn ervaringen tijdens de tocht en het lijkt me leuk om mijn belevenissen op deze wijze direct met mensen te delen in plaats van achteraf. Bovendien zal ik de tocht in mijn eentje ondernemen en het leek me zodoende een makkelijke manier om mensen op de hoogte te houden van hoe het met me gaat tijdens de reis en waar ik me ongeveer bevind op de route. Daarnaast geldt dat ik de afgelopen maanden erg veel plezier heb gehad in het lezen van de blogs en reisverhalen van andere Rome-gangers, dus wie weet is er ook nog een enkele vreemdeling die het leuk vindt om dit blog te lezen. Ik hoop dat ik met met dit reisverslag anderen net zo'n plezier kan bezorgen als dat anderen mij hebben bezorgd met hun reisbeschrijvingen!!!